Segíthetünk?

Mielőtt írnál nekünk, nézd át a gyakori kérdéseket!

1. Kik vásárolhatják meg a Mesotica termékeit?

Kizárólag kozmetikus bizonyítvánnyal rendelkező szakemberek akik a képzésünkön részt vettek, valamint magánszemélyek esetén kozmetikus által vásárolhatod meg a termékeinket.

2. Nem vagyok kozmetikus, kizárólag otthonápolási terméket szeretnék vásárolni. Mi a teendőm?

Kattints a vásárlás menüpontra és írd be lakóhelyed nevét, hogy találhass egy közeledben lévő Mesotica partnert ahol megvásárolhatod vagy megrendelheted a termékeinket.

3. Mi szükséges ahhoz, hogy vásárolni tudjak?

Küld el e-mailben kozmetikai bizonyítványod a marketing@mesotica.hu email címre valamint a következő adatokat – teljes név / cégnév , adószám, telefonszám, számlázási és szállítási  adatok.

4. A termékek árát hol tudom megnézni?

Amennyiben regisztráltál weboldalunkon és e-mailben elküldted a kozmetikai bizonyítványod, jogosultságot kapsz az árak megtekintéséhez.

5. Hol adhatom le a megrendelésem?

Regisztrációt követően a weboldalunkon, illetve telefonon 06-1-618-37-48 \ 0670-314-4004 vagy emailben a rendeles@mesotica.hu -on.

6. Ha ma megrendelem mikor kapom meg?

A rendelés leadását követően 48 órán belül.

7. Hogyan tudok fizetni Önöknél?

Személyes vásárlás esetén kizárólag készpénzel, valamint a GLS futárnál bankkártyával illetve készpénzel.

8. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A szállítási díj bruttó 1700 Ft.

9. Külföldre szállítanak?

Amennyiben rendelkezel érvényes EU-Vat számmal, vedd fel velünk a kapcsolatot a marketing@mesotica.hu e-mail címen.

Nem találtad meg a kérdésedre a választ? Írj nekünk!